Piešinio aplikacijai kūrimas Piešimo programa integruotose technologijų ir IT pamokose 5-oje klasėje

Posted: gegužės 3, 2010 in Pamokos integruotos su IT

      Įgyvendinant kūrybinius projektus siekiame, kad mokiniai nesinaudotu kitų, o kurtų savo piešinius. Lavinamas ne tik kūrybiškumas ir IT įgūdžiai.

       Mokiniai dažnai kūrybinį procesą baigia nupiešę vos vieną, du eskizus, ir mano, kad tai yra geriausia, ką jie gali padaryti. Pritrūksta kantrybės kūrybiniams ieškojimams, daug laiko užtrunkama naikinant netinkamų rezultatų pėdsakus (trynimui). Būtent tų problemų išvengiama kuriant piešinius naudojant IT. Greitas darbo rezultato pamatymas, galimybė greitai panaikinti nepatinkantį rezultatą, didina motyvacija dirbti ir kurti toliau. Mokiniams vienu metu suformuojami ne tik darbo su Piešimo (Paint-o) programa įgūdžiai, bet siekiama, kad ir nedidelės apimties piešiniai turėtų meninę vertę ir būtų toliau plėtojami ugdymo procese.

      Pamokų ciklas pradedamas tada, kada 5-tų klasių mokiniai pradeda mokytis dirbti su Piešimo programa. Mokymosi procese reikia bandyti piešti norint pamatyti ir įsisavinti kaip valdomas vienas ar kitas įrankis. Tai puikus laikas integruotoms technologijų ir IT pamokoms, kurių vienas uždavinių – sukurti piešinį. Išsamiau: planai, metodinės rekomendacijos, pamokų planai darbe „Audinio skiautės likimas II“. Metodinėje medžiagoje „Aplikacija parodoma kaip Piešimo programa kurti piešinį aplikacijai.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s