Mokytojai turi puikią galimybę tobulinti savo IKT kompetencijas Europos švietimo institucijose

Posted: birželio 2, 2010 in Kvalifikacija

Radviliškio pedagogai turi puikią galimybę tobulinti savo IKT kompetencijas Europos švietimo institucijose. Radviliškio rajono švietimo ir sporto paslaugų centro Neformaliojo ugdymo skyrius įgyvendina Europos Sąjungos fondų finansuojamą projektą, kuris suteikia galimybę rajono mokytojams dalyvauti tarptautiniame mokymosi visą gyvenimą programos projekte “Suaugusiųjų skatinimas mokytis visą gyvenimą naudojant informacines komunikacines technologijas ir el. mokymosi galimybes”.

Mokytojai dalyvauja kiekvienos užsienio partnerių (10 valstybių) atstovaujamos valstybinės institucijos rengiamuose mokymuose. Pedagogai tobulina savo IKT kompetencijas mokydamiesi parengti tinklalaidžių (Podcast) priemones, skirtas jų pamokoms. Programoje dalyvauja 16 besimokančiųjų iš Radviliškio, tarp kurių ir aš. Kartu su keturiais kolegomis gegužės 26 – 30 vykome į Rostoką (Rostock) miestą Vokietijoje, kur, ANOVA Multimedia studijos GmbH, tobulinome IKT kompetencijas, dirbdami su Audacity (http://audacity.sourceforge.net) bei kitomis legaliomis ir nemokamomis programomis, leidžiančiomis kurti ir koreguoti garsinius failus, kuriuos vėliau panaudosime darbe. Aptarėme kartu dirbusių kolegų iš Ispanijos ir Vokietijos švietimo sistemas, pasisėmėme užsienio kolegų patirties. Man, kaip dailės ir technologijų mokytojai, buvo nepakartojama patirtis susipažįstant su Vokietijos miestų architektūra, kulinariniu paveldu, Ispanijos ir Vokietijos kultūros ypatumais

nuotraukos.

Mokymai ir praktinis darbas vyko dienomis nuo 09.00 – 17.00, vakarais vaikščiodavome po Rostoko miestą lydimi gido, plaukėme laivu bei važiavome senoviniu, garu varomu traukiniu, lipome 176 laiptelius į vienos iš bažnyčios bokštą.

Prieš išskrisdami namo, sekmadienį, visą dieną praleidome Hamburge. Apžiūrėjome 5 įspūdingo grožio bažnyčias, vienoje, pusiau apgriautoje, kilome į bokštą liftu, kad galėtume apžvelgi miestą iš aukštai. Nepakartojamą įspūdį paliko Hamburgo merija, tiesiog kaip karalių rūmai, taip pagalvojome ekskursijos po juos metu. Netoliese veikė „blusų turgus“. Visos gyvenimo spalvos…

vaizdai.

Ačiū projekto organizatoriams už suteiktą galimybę tobulėti, bei kolegoms, vykusiems kartu ,už įvairiapusę pagalbą bei supratimą.