Pamąstymai po respublikinės technologijų olimpiados

Posted: 30 balandžio, 2014 in 2014, Technologijų olimpiados

Šiemet po kelerių metų pertraukos teko su mokiniu dalyvauti respublikinėje olimpiadoje. Joje buvo žmonių, kurie šiame renginyje dalyvavo ir pernai. Tai jie minėjo, kad šiemet dalyvių (56) buvo šiek tiek mažiau nei pernai.  Renginio uždaryme  Karaliaus Mindaugo profesinio rengimo centro vadovė sakė, kad priimti renginyje jų įstaiga galėtų ir iki 200 mokinių.
Ta proga gal galima pamąstyti ir apie galimybę iš kiekvieno miesto į renginį siųsti ne 1(kaip dabar), o po du atstovus?
Olimpiados namų darbai – galimybė susipažinti su mokinių kūrybos rezultatais. Darbas vietoje su čia ir dabar pateiktomis medžiagomis bei tema geriausiai parodo mokinių kūrybiškumą, kelių technikų įvaldymą, gebėjimą suktis iš esamos situacijos. Labai norėtųsi turėti galimybę palyginti mokinio namų ir vietoje sukurtus darbus. Šiais metais vietoje kurti darbai kaip ir buvo eksponuoti vienoje vietoje ir buvo sudarytos sąlygos su jais susipažinti. Galbūt būtų galima juos eksponuoti šalia namų darbų? Taip, gal  tai ir papildomas vargas organizatoriams, bet iš esmės, jei jau jie buvo transportuojami iš vienos vietos į kitą (dirbta skirtinguose pastatuose), tai gal būtų galima juos pateikti šalia namų darbų. Kam to reikia?
Na, visiems smalsu, kaip vienas ar kitas mokinio darbas buvo įvertintas, bet žmogaus galva tai ne kompiuteris, negeba atsiminti mokinio darbo, jo vardo ir matydamas darbus kitoje vietoje negauni papildomos informacijos apie „naminę“ mokinio kūrybinę veiklą, nematai visumos…Dažniausiai atmintin krenta patikęs namų darbas (juk kiekvienas mokytojas bent mintyse neoficialiai  vertina visus darbus ir bando dėlioti, kurioje vietoje gali būti jo mokinys), jį pristatęs mokinys ar mokytojas, bet rečiau vardai ir pavardės…Taigi,  šalia matydami vietoje ir namie atliktą darbą galėtume suprasti realius mokinio gebėjimus, polinkį dirbti viena medžiaga ar universalumą. Kaip atrodo kolegoms?
Ar norėtumėte iš rajono siųsti daugiau mokinių?  Ar tikslinga matyti abu kiekvieno mokinio darbus kartu? Ar reikia mokinių darbų sklaidos virtualiai, nes  ne visi turime galimybę dalyvauti renginyje? Gal turite dar kokių pastebėjimų, juk kelios galvos visada geriau nei viena…

Komentarai
  1. Ugnė parašė:

    Šiais metais pirmą kartą dalyvavau Respubilkinėje technologijų olimpiadoje. Esu VI gimnazistė ir labai nusivyliau vykusia olimpiada. Darbotvarkei priekaištų neturiu, bet darbų vertinimui, nominacijų skyrimui bei atsivežto darbo “vertinimui“ yra kur tobulėt, net labai. Ištikro vaikų darbai atsivežti neprilygsta tenais darytiems darbams.. Tai ne tik neskmingos dienos padariniai, bet ir vaikų neišradingumas ar tiksliau ne gebėjimas pereit “ ant kitos technikos“. Pati pripažystu, kad mano namų darbas man patiko ir tiko, bet ką dariau namie, tokia technika norėjau dirbt ir olimpiadoje. Tačiau priemonės tam nėra suteiktos.
    Pastebėjimas : laimėtojų darbai … Galbūt aš nesu visiška meno žinovė, bet baigusi dailės mokykla aš atsimenu, kad piešt ant augalų akrilu ar guašu negalima ! Galbūt aš klystu?

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s