Mokytojų dirbančių su SMP mokymai Šeduvos gimnazijoje (Ia diena)

Posted: 26 lapkričio, 2014 in 2014, Kvalifikacija, SMP konsultantė, Vesti mokymai/seminarai/pranešimai, Šeduvos gimnazijoje

Šiandien Šeduvos gimnazijoje įvyko pirmoji tokių mokymų diena (mokymus vedžiau aš ir Jolanta Kvedarienė).  Jos uždaviniai kaip ir įprasta (tokie mokymi vyksta visoje Lietuvoje) buvo: apžvelgti skaitmeninių mokymo priemonių naudojimą bei taikymą įvairių dalykų pamokose,  mokytis dirbti elektroninėje erdvėje „Ugdymo sodas“, diskutuoti apie SMP turinio tarpdalykinio integravimo principus, bendrųjų ir dalykinių kompetencijų ugdymo galimybes naudojant SMP.
Gana greitai susitvarkėme asmeninę erdvę Sode, supratome kaip rašomi įvykiai, žinutės, pildomas kalendorius, kuriami pamokų planai. Daugiau dėmesio skyrėme mokymo priemonės kūrimui Ugdymo Sode. Perpratome kaip galima jas pasirinkti ir įsidėti patinkančias į asmeninę erdvę. Primenu, kad čia, bet kuriuo laiku galite rasti kelis patarimus apie darbą sode, informaciją apie asmeninius duomenis ir paskyras bei jų koregavimo galimybes, nebaigtos ir jau paviešintos mokymo priemonės ištrynimą, asmeninės erdvės sutvarkymą, planų kūrimą
Po „pabraidymo“ sode mokymų dalyviai labai aktyviai ir pozityviai porose ar individualiai nagrinėjo įvairių dalyku SMP. Įžvelgė tokių priemonių naudojimo ugdymo procese privalumus, tarpdalykinio integravimo galimybes, diskusijoje aptarė ir galimas grėsmes.
???????????????????????????????   102_1267

Vėliau žvilgsniai nukrypo į debesis (Dropox, One Drive). Taip pat realiai išbandėme ir virtualią mokymosi aplinką Edmodo .
Kaip ir minėjau rytoj aptarsime „Atvirkščios klasės“ metodą. Jo esmė, kad su reikiama informacija mokiniai susipažįsta savarankiškai, kartu su mokytoju ją tik įtvirtina. Norite ir turite jėgų išbandyti šį darbo organizavimo metodą? Galime realiai pabandyti jau dabar. Štai čia  galite susipažinti su mano patirtimi dirbant su mobiliais įrenginiais bei integruotas technologijų, dailės ir IT pamokas, peržvelkite IT įrankius, padėsiančius paįvairinti ugdymo(si) procesą ar palengvinančių metodinių priemonių kūrimą.  Jei skirsite tam laiko, tai bus puiki proga realiai iš bandyti „Flipped Classroom“ metodą, apie kurį rytoj pakalbėsime plačiau.
Ačiū už kantrybę, gerą nuotaiką ir bendrą darbą.
PIRMOS DIENOS MOKYMŲ VAIZDAI 

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s