Šiandien mokytojus supažindinome su mobilių įrenginių įvairove, techninėmis jų savybėmis, panaudojimo ugdyme galimybėmis (mano patirtis). Mokėmės susitvarkyti mobilaus įrenginio nuostatas, naudotis fotoaparatu, atlikdami praktinę užduotį rašėme ir ranka ir virtualia klavetūra, išmokome į dokumentą įterpti paveikslėlį, video bei garso failą.
Planšetiniais kompiuteriais bandėme atlikti įvairias interaktyvias užduotis (pateiktas įvairių dalykų SMP), kūrėme QR kodus, skaitėme kitų koduose užšifruotą informaciją.
Diskutavome apie mobilių įrenginių panaudojimo galimybes ugdymo procese, aiškinomės SMP naudą („Argumentų bankas“bendrame Google dokumente), kūrėme klasės valandėlės scenarijų (atvirkštinės klasės metodas, dorinio ugdymo SMP). Kurdami pristatymus apie mokymus dalyviai formavo darbo su planšetiniais kompiuteriais įgūdžius.
Kviestinė jaunoji lektorė Rugilė (mano dukra, vadinamos „Z“ kartos atstovė) supažindino mus su programomis, kuriomis naudojasi jos bendraamžiai mobiliuose įrenginiuose. Keletą ju išbandėme ir mes.
Ačiū klausytojams už geranorišką bendradarbiavimą, žingeidumą. Tikiuosi įgytos žinios pagelbės ruošiantis pamokoms.
Antros dienos mokymų nuotraukos ČIA
Na, gražu gi!
padirbėjome iš peties…